סדנאות שירות וחווית לקוח

איך מייצרים קשר חיובי ובריא עם לקוחות החברה

סדנאות שירות וחווית לקוח

הסדנאות שלנו לשירות וחווית לקוח מתמקדות בפיתוח ובשיפור שירות פנים וחוץ ארגוני. אנו מציעים חוויה למידתית מעמיקה המאופיינת בשילוב של כלים פרקטיים להתמודדות עם לקוחות מאתגרים, תוך שימת דגש על שילוב ערכי הארגון עם שפה שירותית מקצועית ומדויקת. דרך סדנאות אלו, המשתתפים לומדים להבין את התפקיד שלהם כחלק ממערך השירות הכולל של הארגון, ואיך ליישם את הידע והכלים שנרכשו במהלך הסדנה בפועל.

במהלך הסדנה, אנו עובדים על מספר נושאים מרכזיים: פיתוח מיומנויות תקשורת בין אישית, פענוח וניהול מצבי לחץ, טיפול בלקוחות קשים ומאתגרים, והקניית כלים להערכת צרכי הלקוחות בצורה מדויקת ומקצועית. מעבר לכך, הסדנה כוללת סימולציות ותרגילים מעשיים שנועדו לשפר את יכולת המשתתפים ליישם את הידע באופן אפקטיבי במציאות היומיומית של העבודה.

המטרה הכוללת של הסדנאות היא לא רק לחזק את יכולת המתמודדים להעניק שירות מעולה, אלא גם להבטיח כי כל עובד יהפוך לשגריר של המותג של הארגון בכל מפגש עם לקוח. דרך זו אנו שואפים להעצים את תחושת המחויבות והאחריות של העובדים למצוינות בשירות, וליצור תרבות שירות אותנטית ומקצועית שתשפיע לטובה על כלל הארגון והלקוחות שלו.

לקבלת פרטים נוספים

רוצים לגלות איך ניתן לשפר את הארגון שלכם?

 צרו קשר לשיחת היכרות ללא התחייבות